Firmy internetowe muszą odzwierciedlać koncepcję, że „treść jest królem” w projektowaniu, marketingu i pisaniu swoich stron internetowych, aby odnieść prawdziwy sukces.

W Swift Media w Wielkiej Brytanii zawsze zadajemy te 3 pytania specjalistom z branży online, aby sprawdzić, czy naprawdę rozumieją koncepcję „Content is King”. Jeśli nie potrafimy odpowiedzieć na te 3 pytania natychmiast, daje to nam wyraźniejszy obraz jak przygotowany klient ma być online.

Dlaczego powinienem odwiedzić twoją stronę internetową (bez wydawania pieniędzy)?

Powodem, dla którego ludzie odwiedzają strony internetowe, jest informacja. Dlatego też, jeśli podajesz informacje dla osób takich jak darmowe wskazówki marketingowe, sekcja z instrukcjami lub wskazówki dotyczące kupowania produktu lub usługi, uzyskałeś korzyści z odwiedzania swojej witryny.

Wskazówki dotyczące zakupu produktu lub usługi są szczególnie korzystne, ponieważ pomagasz potencjalnym klientom podjąć najlepszą możliwą decyzję. Pokazuje, że myślisz o swoich klientach („Pozwól, że pomogę Ci dokonać najlepszego zakupu za twój budżet”), a nie sam („Kup moje rzeczy, bo jestem najlepszy”).

Dlaczego powinienem powrócić do Twojej witryny?

Ludzie zwykle nie kupią od ciebie, dopóki nie odwiedzą Twojej witryny 4-5 razy. Powinieneś więc dać ludziom powód do powrotu do Twojej witryny. Aktualizowanie informacji o produktach lub usługach, porady na czas lub ulepszone oprogramowanie stanowią dobre powody, dla których ludzie mogą wrócić do witryny lub nawet dodać ją do zakładek.

To pytanie wskazuje również na marketing internetowy. Coca Cola nie pokazuje tego samego komercyjnego roku po roku, ponieważ ludzie będą znudzeni tą samą reklamą. Nikt też nie powinien pokazywać tej samej strony internetowej miesiąc po miesiącu. Strona powinna być aktualizowana co najmniej raz na 1-3 miesiące, nawet jeśli zmiany są minimalne. (Wyszukiwarki ponownie indeksują / ponownie katalogują zmienione strony).

Co oddziela cię od konkurencji?

Spodziewamy się usłyszeć tutaj unikalną propozycję sprzedaży firmy (USP) i spróbować na tej podstawie zaprojektować lub sprzedać witrynę. Zazwyczaj jesteśmy zdumieni, gdy ludzie mówią, że są * najlepsi * w czymś, ale nie mogą tego poprzeć opiniami klientów lub danymi. Otrzymujemy również wielu potencjalnych klientów, którzy nie mają unikalnej oferty sprzedaży.

Często słyszymy razem „najlepszą obsługę klienta” i „najniższe ceny”. Z naszego punktu widzenia, jeśli chcesz zatrudniać naprawdę utalentowanych pracowników obsługi klienta, musisz zapłacić im dobrze. To wpłynie na twoje obciążenie, a tym samym twoje ceny. Ponadto ustaliliśmy, że najniższe ceny rzadko osiągają najwyższą jakość.

Firmy online, które mogą odpowiedzieć na te pytania, od razu radzą sobie bardzo dobrze w Internecie, ponieważ dają ludziom powody, by wracać na ich strony. Pokazują, że chcą słuchać swoich gości i dostosowywać swoją stronę, aby pomóc odwiedzającym uzyskać to, czego chcą.