Strona głównaUncategorizedTaki jak ma Robert! - wpływ ambasadora na rozwój marki.

Taki jak ma Robert! – wpływ ambasadora na rozwój marki.

Ile razy usłyszeliście ten tekst, gdy padło pytanie: „Jaki chciałbyś mieć telefon?” albo „Jaki chciałbyś dostać zegarek na urodziny?”. Tak! Nie tylko nasze dzieci, ale i my żyjemy, patrząc na idoli, następnie przez niech i ich sugestie kierujemy swoimi decyzjami konsumenckimi. Czy to źle? Przyjrzyjmy się produktowi sprzętu elektronicznego firmie Huawei reklamowanej przez Roberta Lewandowskiego, którego oczywiście nie trzeba nikomu przedstawiać, ale nie wypada nie wspomnieć, że aktualnie to jeden z najlepszych piłkarzy świata, a jednocześnie największy autorytet sportowy i nie tylko dla większości Polaków i Europejczyków.

Wpływ wizerunku na markę

Jeszcze kilka lat temu, zanim Robert Lewandowski promował markę Huawei, każdy chyba człowiek w Polsce myślał o tej marce dosyć chłodno, powiedzmy sobie wprost, każdy myślał coś na zasadzie „to jakaś tam chińszczyzna” i jak to się w ogóle wymawia. Co gorsza, powstawało coraz więcej wersji wypowiadania nazwy marki. Ilość błędnie wpisywanej nazwy strony huawei com pl nie miały końca. Nazwa ta wielu sprawiała problem, była dla nas taka jakaś obca, wydawała się nie do zapamiętania. Do czasu, gdy w roku 2015 ambasadorem marki został Robert Lewandowski. W tym samym roku firma odnotowała rekordową ilość sprzedanych smartfonów 108 milionów sztuk i od tamtej pory jest jednym z wiodących producentów smartfonów w Polsce i na świecie. Robert promował usługi i produkty, ale przede wszystkim pomagał w strategicznym wejściu na rynek Europejski, gdyż zasięg jego sławy sięga dużo dalej niż rynek polski.

Wiarygodność opinii o produktach

Robert przez ostatnie lata aktywnie promował najnowsze produkty Huawei, ale głównie były to flagowe produkty firmy, ale nie tylko, angażował się także w promocje rozwiązań dla użytkowników Huawei takich jak aplikacja Huawei Phone Clone.Robert aktywnie uczestniczył w najważniejszych wydarzeniach w życiu firmy jak na przykład otwarcie pierwszego salonu w Polsce, to pokazuje jak bardzo zaangażowanie firmy i ambasadora może przynieść skutki w postaci ekspansji firmy na nowe rynki. W 2021 roku Robert promuje najnowszego smartfona Huawei P40 oraz rewelacyjny zegarek HUWAWEI Wach GT2e, te produkty używa również na co dzień. Po zapoznaniu się z opisem tego telefonu na stronie huawei.com.pl wnioski wysuwają się same, po prostu najlepszy piłkarz promuje najlepszej jakości sprzęt. Zegarek pojawia się na jego ręce nie tylko w reklamach, jeżeli ktoś obserwuje portale społecznościowe Roberta, bez problemu dostrzeże produkty marki Huawei podczas codziennego użytkowania.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne