Roll-upy (często nazywane standami) to nic innego jak stojak reklamowy, który składa się z kasety z systemem rolującym. Mechanizm ten powala wygodnie zwinąć oraz rozwinąć powierzchnie z nadrukiem.  Kiedy tego typu forma reklamy się sprawdza? Czy flagi reklamowe (windery) są dobrą alternatywą dla typowych roll-upów? Sprawdźmy.

Roll-upy

Roll-up jest dosyć znaną formą reklamy. Każdy z nas widział zwijaną grafikę reklamową na targach, konferencjach oraz różnego typu spotkaniach biznesowych. Wyróżniający się roll-up pozwala firmie zaprezentować ofertę, hasło reklamowe oraz cokolwiek co zwraca uwagę i przyciąga wzrok potencjalnych klientów. Jest to powszechnie używany i lubiany sposób na zaprezentowanie swojej firmy, produktu lub usługi.

Dlaczego roll-upy sa tak cenione? Jest to lekki i wygodny nośnik reklamy. Można nawet powiedzieć, że jest to mobilny nośnik reklamy, który możemy w chwile ustawić w dowolnym miejscu po czym go zabrać. Ponadto, trzeba przyznać, że jest to dosyć efektowna forma reklamy banerowej obok której ciężko przejść obojętnie. Przeciętne roll-upy mają rozmiary 1x2m przez co są widoczne z daleka i pozwalają się wyróżnić w tłumie. Przede wszystkim dobrze zaprojektowany roll-up wzmacnia komunikat jaki chcemy przekazać i dosyć szybko trafia do świadomości odbiorcy.

Flagi reklamowe – windery

Czy podczas spotkania biznesowego typu targi oraz konferencje da się czymś zastąpić znane i lubiane roll-upy? Oczywiście, że tak. Warto przetestować windery, popularnie zwane flagami plażowymi. Wbrew pozorom bardzo dobrze sprawdzają się również wewnątrz pomieszczenia. Baner w takiej formie zdecydowanie rzuca się w oczy i jest znakomitym sposobem na wyróżnienie się w tłumie. Flagi reklamowe identyfikują markę jako nowoczesną i kreatywną. Roll-upy są nieco mniej wyszukanym pomysłem. Tak czy inaczej, zarówno jedna jak i druga forma banneru reklamowego świetnie sprawdza się podczas spotkań biznesowych (np. podczas targów lub konferencji).