Dla wielu obszarów biznesowych Internet wyznaczył nowy standard i zmienił pole gry. Aby skorzystać, potrzebujesz witryny. Ale gdzie Ty zaczynasz?

Strony internetowe … Na początku

Twoje pierwsze przemyślenia dotyczące strony internetowej gwarantują, że są źle umieszczone. Jeśli prowadzisz bieżącą firmę, dla której chcesz utworzyć stronę, przeglądasz ją za pomocą technik opracowanych w świecie cegieł i zapraw. Jeśli zdecydowałeś się rozpocząć zupełnie nowy biznes w sieci, prawdopodobnie zastanawiasz się nad potencjalnymi pomysłami. Jeśli chcesz uniknąć marnowania czasu i pieniędzy, a także poważnej frustracji, musisz zrozumieć, że oba podejścia są po prostu, całkowicie, naprawdę złe! Cóż, większość czasu.

Jeśli zaakceptujesz to stwierdzenie, unikniesz błędów, które popełniły miliony małych i dużych firm. Nie chcesz być jak sfrustrowana osoba, którą poznałeś na imprezie, która została zabita w sieci. Choć będzie to trudne, musisz zaakceptować fakt, że nic nie rozumiesz w e-commerce. Jeśli możesz sprawdzić swoje ego i opinię przy drzwiach, jesteś w połowie drogi do osiągnięcia zysków. Zakładając, że nie kliknąłeś przycisku Wstecz, porozmawiajmy o kluczowym zagadnieniu.

Jest jedno słowo do zapamiętania, jeśli chcesz mieć udaną stronę – Badania. Nie martw się, nie jest to trudne. Wyobraź sobie, że możesz dowiedzieć się, o czym myślą wszyscy ludzie w twoim mieście, gdy mają problem, który Twoja firma może rozwiązać? Wyobraź sobie nowe frazesy, o których myśleli najczęściej. Informacje byłyby warte więcej niż jego waga w złocie. O wiele więcej. W Internecie możesz uzyskać te informacje.

Najważniejszym krokiem, jaki Ty, ja lub jakakolwiek inna osoba podejmiemy w uruchomieniu strony, jest najpierw ustalenie, czy powinniśmy! Aby wypuścić kota z torby, istnieje kilka branż, które nie radzą sobie dobrze w sieci. Firma po prostu nie tłumaczy dobrze lub ludzie wolą dotykać produktu lub rozmawiać z daną osobą. Czy nie chciałbyś spędzić tysięcy dolarów lub kilkaset godzin pracując na stronie tylko po to, aby dowiedzieć się, że w Internecie nie ma żadnego zainteresowania? Byłoby to denerwujące, nie wspominając o umieszczeniu makaronu i sera w środku i na środku diety.

Najlepszym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest skorzystanie z witryny o nazwie Wordtracker. Wordtracker to genialny, tani program. Wprowadź słowo kluczowe, kliknij i wyświetli wszystkie wyrazy używane w wyszukiwaniach zawierających to słowo kluczowe. Informuje również o liczbie wyszukiwań dla każdej frazy kluczowej w okresie 24 godzin. Czy zdajesz sobie sprawę z tej wartości?

Załóżmy, że masz istniejącą firmę, która sprzedaje purpurowe balony na wesela. Budżetujesz sporo czasu lub pieniędzy na zbudowanie strony. Po przeczytaniu tego artykułu idziesz do Wordtrackera i wykonujesz test dla „fioletowych balonów”. Dowiadujesz się, że istnieje tylko 50 łącznych wyszukiwań dziennie dla wszystkich możliwych fraz kluczowych. Wiesz już, że strona nie jest warta poszukiwania. W przeciwieństwie do większości firm zaoszczędziłeś sporo pieniędzy i dużo czasu.

Duże i małe firmy rozbił się i spalił w Internecie, ponieważ nigdy nie miały czasu, aby dowiedzieć się, czy istnieje rynek dla ich produktów lub usług. Teraz wiemy, że nie popełnisz tego samego błędu.