Reklama zewnętrzna to przede wszystkim billboardy, które mogą być umieszczone na różnego rodzaju powierzchniach. Może to być ogrodzenie, śc  iana budynku, słup ogłoszeniowy lub specjalna tablica reklamowa. W niniejszym artykule skupimy się na ciekawym rozwiązaniu jakim są mobilne przyczepy reklamowe.

Mobilny billboard – charakterystyka

Na powierzchni przyczepy jest rozłożony sporych rozmiarów billboard. Wielkość takiej reklamy z reguły mieści się w przedziale od 8 do 25 metrów kwadratowych. Zdecydowaną zaletą jest fakt że tak duża powierzchnia może być umieszczona niemal w dowolnym miejscu. Wystarczy miejsce parkingowe na którym da się umieścić przyczepę. Ponadto, intensywnie prowadzonej kampanii reklamowej można jeździć z przyczepą tworząc w pełni mobilną reklamę.

Mobilny billboard – skuteczne i tańsze rozwiązanie na reklamę w centrum miasta

Reklama na przyczepach reklamowych jest uważana za skuteczne rozwiązanie. W zatłoczonych centrach miast tego rodzaju reklama w ciągu kilku godzin może trafić do kilkudziesięciu tysięcy odbiorców. Warto też zauważyć że powierzchnia reklamowa w ścisłym centrum miasta jest bardzo droga, dlatego mobilny billboard może stanowić tańszą alternatywę.

Jak rozpocząć?

Po pierwsze, potrzebny jest projekt graficzny reklamy. Następnie wizja grafika przyjmuje formę fizyczną w postaci banneru wydrukowanego na płótnie.

Kolejny ważny krok to ustalenie docelowej grupy odbiorców. Może to być np. pobliże galerii handlowej w godzinach popołudniowych gdy zamierzamy reklamować sklep odzieżowy. Innym przykładem może być określona dzielnica miasta podczas okresu wyborczego. Mamy tutaj do wyboru zarówno reklamę mobilną jeżdżącą po ustalonej trasie lub kampanię stacjonarną podczas której billboard jest zakaprkowany w określonym miejscu. W ostatnim kroku trzeba wybrać firmę która oferuje usługi w zakresie mobilnego billboardu.

Jeśli wszystkie powyższe kroki chcemy zredukować to jednej kompleksowej oferty to polecamy zerknąć na http://mobilny-billboard.pl/